Core Insurance
Core Insurance
اصطلاح Core Insurance به مجموعه ای از سیستم های نرم افزاری گفته می ­شود که بتواند تمامی عملیات مربوط به بیمه را پوشش داده و مدیریت نماید. سامانه یکپارچه (Core Insurance) یک سیستم بیمه ­گری است که پردازش تمامی فرآیندهای اصلی بیمه­ ای را با استفاده از فناوری اطلاعات مدیریت می­ نماید.

re insurance چیست؟

Core Insurance System یک سیستم کامپیوتری است که پردازش تمامی فرآیند های اصلی بیمه ای را با استفاده از فنآوری اطلاعات مدیریت می‌نماید. این سیستم برای پردازش  فرآیندهای اصلی معمول مانند مدیریت قرارداد، محاسبه حق بیمه، همچنین ادعاها و معاملات پرداخت لازم است. بر اساس یک تعریف کلی Core Insurance System  سیستمی است که کلیه محصولات و خدمات بیمه ای و عملیات راهبری و مدیریت آنها را از طریق دسترسی به پایگاه داده های متمرکز در قالب یک سیستم ارائه می‌کند که انعطاف پذیری این سیستم و مشتری محوری از ویژگی های مهم آن است. این سیستم بخش قابل توجهی از یک مجموعه ERP  را فراهم می‌کند و فرآیند های صنعت بیمه را در قالب معماری مشخص که قابل انطباق با معماری شرکت های بیمه است ارائه می‌نماید.

این نرم افزار به طور کامل یا جزئی نقش یک سیستم ERP را بر عهده دارد، داده های مشتریان، شرکا و غیره طبق قوانین خاص تعریف شده و فرآیندهای کامل کسب و کار برای شرکت بیمه پردازش می­‌کند.

به طورخلاصه مزایای core insurance system :

۱- یکپارچه سازی اطلاعات

۲- شفاف سازی تسهیل و تسریع فرآیندهای بیمه گری

۳- پیشگیری از تقلب

۴- تسهیل فرآیندهای تصمیم گیری بازاریابی و ارتباط با مشتریان

                                                                                                                                                                                                                                             
                                   
ثبت دیدگاه
لطفاً نام خود را وارد کنید
لطفاً شماره همراه خود را وارد نمایید!
لطفاً آدرس ایمیل را بصورت صحیح وارد نمایید!
لطفاً عنوان دیدگاه را وارد نمایید!
لطفاً متن دیدگاه را وارد نمایید!
دیدگاه کاربران